BENVINGUDA A LES FAMÍLIES DEL GGC

04/10/2021

Benvolgudes famílies,
És un plaer donar-vos la benvinguda a aquesta nova temporada que reprenem amb molta il·lusió i moltes ganes per acompanyar els vostres fills i filles en la pràctica de la gimnàstica artística. El nostre club, arrelat al barri del Gràcia, compta amb quasi 400 esportistes entre gimnastes, teles i adults, i disposa d’un equip d’entrenadors molt ben qualificat i d’unes instal·lacions privilegiades, considerades les terceres millors d’Espanya.
Un any més, seguim fomentant la gimnàstica artística des de totes les categories, femenina i masculina, des del vessant més lúdic fins a la gimnàstica de competició. La nostra filosofia de treball es fonamenta en la pràctica saludable de l’esport, l’esperit de superació, el compromís i el respecte.
Aquesta temporada desitgem, si les condicions sanitàries ens ho permeten, tenir l’oportunitat de retrobar-vos en alguna de les activitats esportives que el club està organitzant i de les quals us anirem informant.
Tanmateix, podeu trobar-nos en el següent horari d’atenció telefònica: de 18 a 20 hores o per correu electrònic: ggcadmon@gmail.com, si teniu algun dubte o necessiteu algun aclariment. En la nostra pàgina web: www.graciagimnasticclub.cat, trobareu també el nostre calendari de la temporada 2021-2022, la informació relacionada amb les mesures de protecció que seguim davant la Covid i una guia de l’equipació i el material que han de portar els gimnastes els dies d’entrenament.
Gràcies per formar-ne part del Gràcia Gimnàstic Club.
Molt cordialment,
La Junta Directiva